Чи правда, що на рекламі в соціальних мережах можна добре заробляти? І відповідь звичайно ж – так! Нижче показаний графік з можливим заробітком за 1 рекламний пост в різних соціальних мережах. Прибуток від рекламодавців безпосередньо залежить від кількості підписчиків і від самої тематики сторінки, спільноти або каналу.

Наприклад, маючи на YouTube-каналі від 100 до 500 тисяч підписчиків можна заробити до $12.5 тисяч всього на 1 рекламному пості. Якщо ж кількість передплатників перевищує 7 мільйонів, тоді рекламний пост може принести навіть до $300 тисяч.

Те ж саме стосується і стандартних соціальних мереж, таких як Facebook, Twitter і Instagram. За рекламний пост в Facebook, на сторінці зі 100-500 тисячами підписчиків, рекламодавці заплатять до $6250.

Заробіток в соціальних мережах за 1 рекламний пост. Фото: ru.insider.pro

Заробіток в соціальних мережах за 1 рекламний пост. Фото: ru.insider.pro

Для того, щоб швидше розкрутити спільноту, потрібно спочатку гарненько подумати над її тематикою. Правильно обрана тема – це запорука успіху і швидкої розкрутки. Наприклад, можна створити спільноту з красивими статусами, смішними відео, картинками, мемамі або різними приколами. Такі спільноти набагато швидше стануть популярними і залучать підписчиків, ніж група з серйозною і більш вузькою тематикою.

Як ви думаєте, скільки українців щодня заходить в Інтернет? Відповідь на питання точно здивує.