3 листопада в світі стартували продажі культового автосимулятора Need For Speed ​​(у Росії реліз гри відбувся двома днями пізніше, 5 листопада), ця частина відкрила нову еру гри, так як в цей день серія аркадного гоночного симулятора було повністю перезапущено. На даний момент в “Спрагу швидкості” можуть пограти лише власники консолей, так як на PC реліз перенесли на весну 2016 року. Так чи інакше критики вже встигли вдосталь “облітати” всі траси і куточки нової гри і зробити свої висновки, і ці висновки стали не найкращими.

За даними ресурсу Metacritic, у перезапуску гри вища оцінка 9 з 10 балів, однак таку високу оцінку їй поставило лише одне видання – USGamer. Інші видання були не в захваті від нової частини Need For Speed. Мінімальною оцінкою було 5 балів, і в середньому за 15 найпрестижніших оглядів гра зібрала 7,1 бала для PS4 і всього 6,3 для Xbox One.

Почнемо з того, що ж сподобалося критикам. У грі прекрасна графіка, автомобілі, інтуїтивне управління і як завжди круті саундтреки.

Але мінусів, мабуть, більше. Слабкий штучний інтелект суперників, по суті вони практично не володіють ніяким інтелектом. Крім цього сумовитий мультиплеер, занадто коротка сюжетна лінія і головне, гру чомусь не можливо поставити на паузу. Досить дивне рішення творців.

В цілому критики відзначили, що час від часу симулятор Need For Speed ​​дуже барвистий і веселий, але частіше невинахідливий і нудний.