Фотосервіс Instagram став виглядати зовсім інакше. Його творці пішли на радикальні заходи і вирішили вперше з моменту його запуску, зробити редизайн стрічки, лого та іншого. До слова, запущений він був у 2010 році.

Навіть ті люди, які ніколи не користувалися даними додатком знають, що на його лого зображена камера. Але якщо до поновлення вона була опуклою і в конкретній забарвленням (переважно коричневого кольору), то після стала плоскою і “веселкового” кольору. З інтерфейсу Instagram були прибрані всі кольорові елементи, які, на думку представників фотосервісу, лише відволікали увагу користувачів від основного контенту. Додані нові шрифти, повністю адаптовані під операційні системи Android і iOS.

Старі і нові іконки та логотип Instagram

Старі і нові іконки та логотип Instagram

Правки торкнулися також додаток для колажів Layout і пару відеосервісів – Boomerang і Hyperlapse. У них були оновлені логотипи. Редизайн їх “зачепив” з тієї причини, що вони розробляються творцями Instagram.

На думку представників фотосервісу, новий вид Instagram повністю підкреслює його яскравість і різноманітність. Ставить контент додатку на перше місце, і прибирає все, що може відвернути користувачів від нього.

Новий дизайн Instagram

Новий дизайн Instagram

І сервіс дійсно користується величезним попитом. Додаток відвідує 400 млн користувачів, які за добу завантажують понад 80 мільйонів фотографій. В цілому в Instagram вже завантажили понад 40 млрд фотографій.