Вчений Нетті Стівенс народилася 7 липня 1861 року в місті Кавендіш (США). Надалі вона стала відома в усьому світі, а її внесок в науку не можна переоцінити. Стівенс стала першим генетиком, який досліджував і описав хромосомні визначення статі, відомі як X- і Y-хромосоми.

Навчалася Нетті просто чудово, 4-річне навчання в Westfield State University вона завершила всього за 2 роки. У підсумку вона стала магістром гуманітарних наук.

В ході своєї роботи Нетті Стівенс проводила дослідження в області цитології, а також в Європі вивчала морські організми. Завдяки своїм спостереженням за хромосомами комах, генетик виявила, що частина хромосом відрізняються між статями. Пізніше, в 1905 році, це відкриття набула розголосу, а Стівенс продовжила свої спостереження. У підсумку, вчений встановила, що хромосомний ознака статі залежить від відсутності або наявності хромосоми Y. Частково це відкриття приписується і вчителю Неллі – Едмунду Біічерку Вілсону, так як він проводив свої дослідження окремо від учениці. При цьому, саме Стівенс виявила, що у жінок 2 великі XX-хромосоми.

Пішла з життя генетик Неллі Стівенс 4 травня 1912 року, вона померла від раку молочної залози.

Компанія Google в честь великого генетика намалювала новий Doodle. 7 липня 2016 року відзначається 155 років з дня народження Нетті Стівенс.

7 липня 2016 року відзначається 155 років з дня народження Нетті Стівенс