Планета Земля всього третя планета від Сонця і залежить вона від нього дуже сильно. Головна і єдина зірка Сонячної системи дає нам все для життя, але суперспалах на ній може все погубити. До такого висновку прийшли передові наукові діячі, повідомляється в журналі Nature Communications.

Учені б’ють на сполох з цього приводу, на їхню думку, шанси на походження суперспалаху на Сонці досить високі. Для вивчення цього питання астрофізикам знадобилося провести ряд наукових досліджень, в ході яких з’ясувалося, що з понад 5640 сонцеподібних зірок, такий потужний спалах стався на 48-ми. Більш того, 4 з них мали практично ідентичне магнітне поле з Сонцем.

В результаті сильних спалахів на Сонці в простір викидається безліч енергії

Природа спалахів на Сонці та суперспалахів, на сонцеподібних зірках, однакова. До такого висновку вчені прийшли завдяки аналізу даних, отримати які їм допоміг потужний телескоп Kepler. Надалі ці дані підтвердилися і за допомогою телескопа LAMOST.

В результаті сильних спалахів на Сонці в простір викидається безліч енергії. Викид енергії в результаті суперспалахів в десятки разів сильніше. Варто додати, що наслідком спалахів на Сонці є магнітні бурі.