Версія, за якою вперше Homo sapiens покинули африканський континент приблизно 65000 років тому була зруйнована. Сталося це після того, як археологи виявили в печері Фуян давні рештки кроманьйонців. Ці залишки свідчать про те, що Homo sapiens заселили китайську землю ще 80000 років тому.

Останки в китайській печері доводять, що люди розселилися по планеті на порядок раніше, ніж вважалося раніше. Лабораторний аналіз останків з печери Фуян, що знаходиться в провінції Хунань, показали, що кістки і зуби належать кроманьонцам. Вік цих останків вразив вчених, вони налічують 80000 років. Про цю подію повідомила учасниця даної археологічної експедиції Марія Мартіньон-Торрес, а звіт було опубліковано в журналі Nature.

Кроманьйонці

До цієї знахідки вчені вважали, що перші Homo sapiens покинули африканський континент приблизно 65000 років тому. Про даний факт дослідники дізналися після знаходження останків в районі Нільського коридору, по якому ще 65-40 тисяч років тому розселялися кроманьйонці. Проте пізніше в цю версію довелося внести зміни, оскільки виявлений в Австралії кістки доводили, що Африку Homo sapiens покинули 100-80 тис. років тому.

Після зіставлення знахідок з Китаю та Австралії наукові співробітники внесли коректування в загальноприйняту теорію про час розселення Homo sapiens на 40-70 тисяч років. Цю версію підтверджують також і знахідки з іншою китайською печери Тяньюань, де археологи теж знаходили кістки кроманьйонців.